Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Покупці Інтернет-магазину DENIGO мають право на обмін або повернення купленого у нас товару належної якості протягом перших 14 днів з дня його покупки. Доставка за рахунок покупця.

1. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ДЛЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції та умовам договору із споживачем.

Якщо товар не підійшов або не виправдав очікування для повернення або обміну товару необхідно дотримання кількох умов:

  • товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів відкривання, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики і заводське маркування.

2. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ДЛЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Товар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї. Товар неналежної якості може підлягати обміну або поверненню протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції. Якщо товар пошкоджений або має інші дефекти - обмін або повернення виробу проводиться тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені, має місце заводський брак, або неможливість гарантійного ремонту. Доставка за рахунок продавця.

Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:

  • зміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки) і товар не був використаний.
  • отримали товар неналежної якості
  • збережена упаковка зі штрих-кодом товару, всі комплектуючі, а також документ, що підтверджує купівлю товару у нас.

3. ЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ?

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
  • Вироби, які мають сліди використання
  • Вироби належної якості після 14 днів з дня продажу.

При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні

4. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим Менеджером. Для цього потрібно вказати причину повернення або заміни товару, адресу та контакти одержувача, рахунок для поверненя коштів.

Повернення товару відбувається через транспортну компанію Нова Пошта.  

5. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Заміна товару або повернення грошей Покупцеві надається протягом 10 робочих днів з моменту отримання нами поверненого товару.

Якщо була попередня оплата товару - повернення грошей здійснюється на банківську карту клієнта, після того як ми отримали посилку і перевірили вміст.

Дуже просимо Вас не повертати нам товари, які ви придбали в іншій крамниці, продукцію, якою Ви користувалися. У всіх інших випадках ми будемо намагатися швидко допомогти та легко оформити обмін або повернення.